Tuesday, January 5, 2010

LIQUID LOBATA KHUSUS UNTUK WANITA










LIQUID LOBATA

Menegangkan Struktur Tisu Payudara Serta Menghaluskan Kulit.
Lobata adalah merupakan sejenis herba yang secara saintifiknya dikenali sebagai Pueraria Mirifica yang hanya dijumpai di Thailand dan Myanmar. Ia juga dikenali sebagai 'White Kwao Krua'. Lobata mengandungi Phytoestrogens seperti Miroestrol, Deoxymiroestrol dan Coumestans yang banyak terdapat dalam kandungan bahan-bahan untuk tujuan pembesaran dan pembentukan payudara. Miroestrol dan Deoxymiroestrol ini pula hanya boleh didapati dalam kandungan Pueraria Mirifica sahaja.Bagaimanakah Liquid Lobata berfungsi?

Ia berfungsi dengan menstabilkan hormon dalam tubuh badan yang boleh mengakibatkan menopous. Ramai wanita pada ketika ini mengalami proses menopous awal pada sekitar 30-an adalah berpunca daripada ketidakstabilan hormon. Oleh itu, Liquid Lobata akan sentiasa mengekalkan dan memperbaiki hormon agar sentiasa pada tahap yang stabil. Sebagai contoh, Liquid Lobata akan meningkatkan kadar hormon pada struktur payudara.

Kajian bersama telah dijalankan dengan sebuah kilang Bio-Teknologi bertaraf GMP. Hasilnya ialah gabungan ekstrak lobata dan kolagen.

Kolagen pula akan bertindak dengan menegangkan struktur payudara atau tubuh badan serta menghalus dan mencantikkan struktur kulit. Kolagen mengandungi karisma protein berserat tinggi yang terdapat pada semua sel mamalia iaitu 25% daripada semua jisim protein. Kolagen kaya dengan kandungan asid amino khususnya Proline dan Glycine.

Kolagen adalah merupakan protein semulajadi bagi menyokong struktur tubuh badan. Sebanyak 75% daripada kulit badan manusia mengandungi kolagen bagi penyediaan tekstur kulit, ketahanan dan bentuk tubuh badan.

Cara Pemakanan
Anda boleh minum secara terus daripada pek atau campurkan dengan air suam 2 kali sehari.

Dewasa: 1 -2 sachet sehari

Wanita mengandung adalah tidak digalakkan untuk mengambil pemakanan kesihatan ini.

JAUHKAN DARIPADA TERDEDAH KEPADA KEADAAN PANAS DAN SINARAN MATAHARI.


Faedah
Di antara kebaikan produk ini ialah seperti yang berikut:

- Menginjalkan struktur payudara.
- Melambatkan proses penuaan agar anda kelihatan sentiasa muda.
- Menambah sentiviti dan tenaga kecergasan.
- Mengurangkan masalah katarak.
- Meningkatkan kelancaran peredaran darah.
- Memelihara kulit agar sentiasa tegang dan halus.
- Memelihara dan mengekalkan bentuk tubuh badan yang menarik.
- Merawat Ashma dan Keletihan

*Penting:
Perbanyakan Minum Air Kosong Suam atau Air Mineral

No comments:

Post a Comment

Mengenai Saya

Marilah bersama sama saya Mencari pendapatan melalui penjualan produk TrueOne yang terbukti memberi manfaat pada pengguna dan yang paling penting Pengguna juga layak membuat pendapatan sampingan yang tiada dihadkan jumlah RINGGIT...

Followers