Saturday, December 12, 2009

Soalan Lazim oleh Pengguna

TrueOne2u.com F.A.Q.

Terima kasih kepada semua ahli-ahli TrueOne2u.com tanpa usaha mereka, tanpa kejayaan mereka TrueOne2u.com tidak akan sampai ke tahap ini. Jawapan kepada setiap persoalan anda ada disini.. Jika ada sebarang pertanyaan sila hubungi agen-agen kami ataupun emelkan kepada kami di www.trueone2u.com.


Soalan 1(True 1™ Men Gel)

Adakah produk ini selamat digunakan?


YA! Produk TrueOne™ Men Gel selamat digunakan kerana ianya mempunyai herba yang dipanggil UNCARIA GAMBIR yang mengandungi banyak Katechin yang berkhasiat, ianya juga adalah asas keperluan herba-herba daun cina.

Bila & Bagaimana hendak menggunakan produk ini?

Cara penggunaannya senang sahaja, sapukan True 1™ Men Gel Selama 20 - 30 minit sebelum anda melakukan persetubuhan dengan pasangan anda. Untuk anda mendapatkan keputusan yang maksimum, sapukan True 1™ Men Gel itu keseluruh zakar dan pastikan bahagian bawah juga disapukan.
Apakah Fungsi-Fungsi yang terdapat didalam True1™ Men Gel ini?

Fungsi- Fungsi utama ialah :
Meningkatkan seksualiti kaum lelaki.
Meningkatkan penghasilan sperma.
Meningkatkan daya hidup, daya ketahanan yang tinggi, refleksi kepada seks.
Meningkatkan ereksi.
Memperbaiki peredaran darah.
Mencegah kemandulan atau mati pucuk.
Menguatkan sistem imunisasi tubuh badan.

Fungsi utama adalah KESIHATAN, True 1™ Men Gel diperbuat daripada herba-herba cina yang telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan.

Adakah Produk ini Halal?
YA!!! True 1™ Men Gel telah diberikan kelulusan oleh "Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) nombor kelulusan True 1™ Men Gel ialah (NOT 091102598K).

Soalan 2? (Liquid Lobata)

Adakah Produk ini selamat digunakan?
JAWAPAN: YA! is selamat digunakan. Ini adalah kerana liquid lobata Plus diperbuat daripada ekstrak herba Prueraria Mirifica. Ia telah mula digunakan sejak tahun 1930-an. Manakala kolagen pula telah disahkan halal digunakan.

Sehingga bila patut saya amalkan pengambilan produk ini?
JAWAPAN: Anda boleh mengamalkan produk ini sehingga anda perolehi bentuk tubuh dan payudata yang anda ingin miliki.

Bagaimanakah cara pengambilan pemakanan produk ini?

JAWAPAN: Anda boleh ambil 1 paket sehari pada waktu malam. Hanya telan terus daripada paket kerana ia tidak perlu dicampurkan dengan air.

Bolehkah wanita hamil mengambil produk ini?
JAWAPAN: Produk ini tidak sesuai untuk wanita hamil.

Bolehkah wanita yang sedang menyusukan anak mengambil produk ini?
JAWAPAN: Boleh! Tiada Masalah.

Dimanakah boleh saya dapatkan produk ini?
JAWAPAN: Anda boleh dapatkan produk ini daripada stokis dan pengedar yang telah dilantik oleh pihak syarikat diseluruh negara atau anda boleh menghubungi kami terus

Soalan 3? (Dynotab)

Apa itu Dynotab?

JAWAPAN: Dynotab adalah kombinasi bahan tambah kepada bahan api milik persendirian syarikat Chemplex. Ia dalam bentuk serbuk dan butiran yang dimampat menjadi tablet. Produk ini 100% aktif, senang larut apabila dicampurkan kepada minyak petrol atau diesel. Tablet ini merupakan cara paling berkesan dan menjimatkan penggunaan bahan api berasaskan hidro-karbon.

Soalan: Kenapa saya tidak merasa "Pick up" pada kereta saya?
Jawapan: Ini mungkin disebabkan spark plug anda telah kotor atau telah diselaputi dengan karbon. Spark plug seharusnya ditukar apabila kotor. Spark plug yang kotor akan mengakibatkan kereta anda menggunakan lebih bahan api dan enjin hilang kuasa. Cuba guna semula Dyno- Tab selepas anda menukar spark plug yang baru. Spark plug anda akan berwarna kemerahan apabila anda menggunakan Dynotab. Ini menunjukkan spark plug anda telah dilinduingi dan jangka hayat spark plug bertambah 2 kali ganda.

Soalan: Apabila saya gunakan Dynotab untuk perjalanan jauh ia AMAT MENJIMATKAN tetapi apabila saya memandu dalam bandar saya tidak merasa penjimatan.
Jawapan: Apabila anda memandu untuk perjalanan jauh nisbah angin dan petrol ialah 14:1 (14 Angin: 1 Petrol) dan apabila anda memandu dalam bandar nisbah ialah 1:1 (1 Angin: 1 Petrol) ini bermaksud apabila kita memandu jarak jauh meter minyak akan bergerak dan bahan api digunakan dengan kadar minimum (Dengan bantuan angin). Tetapi apabila kita memandu dalam bandar (Jem, Traffic Light Dll) METER MINYAK TIDAK BERGERAK tetapi BAHAN API TETAP JUGA DIGUNAKAN/DIBAKAR (Ramai antara kita terlepas pandang poin ini).

Sebagai contoh:Dulu apabila kita menaiki teksi dan teksi juga berhenti METER JUGA BERHENTI tetapi sekarang, jika teksi berhenti METER TETAP BERJALAN kerana bahan api tetap digunakan walaupun teksi tidak bergerak.

Mengapa Dyno-Tab

JAWAPAN: Pil mampatan oktana mengandungi 100 peratus bahan asli melalui proses penyelidikan hampir enam tahun sehingga dikeluarkan pada 1998.
Jika sebelum ini anda tercari-cari kaedah berkesan menjimatkan kos bahan api kenderaan, usah bimbang kerana kini ada pil khas mengatasi masalah berkenaan dipasaran.

Pil jimat minyak? Mungkin anda hairan bagaimana pil ini boleh digunakan untuk tujuan itu. Dyno-Tab adalah tablet digunakan pada minyak petrol atau diesel.
ia adalah mampatan oktana (Octane Booster) yang mengandungi 100 bahan asli. Bahan ini diproses penyelidikan hampir enam tahun sehingga mula dikeluarkan pada 1998.
Table berkenaan dipasarkan ke 35 negara didunia termasuk Amerika Syarikat, Australia, Jepun dan eropah.

Ia mula memasuki pasaran tempatan pada pertengahan 2006. Tablet jimat minyak petrol dan diesel Dyno-Tab ini diedarkan rangkaian pemasaran TrueOne2u.
Sejak diperkenalkan, ia mendapat sambutan menggalakkan daripada pengguna dan pemilik kenderaan diseluruh negara.

No comments:

Post a Comment

Mengenai Saya

Marilah bersama sama saya Mencari pendapatan melalui penjualan produk TrueOne yang terbukti memberi manfaat pada pengguna dan yang paling penting Pengguna juga layak membuat pendapatan sampingan yang tiada dihadkan jumlah RINGGIT...

Followers